معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: ایجاد یک اکوسیستم برای جذب مشارکت بخش خصوصی و توسعه نوآوری در حوزه دفاعی یک نیاز ضروری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتقاء و توسعه اکوسیستم پژوهش و نوآوری، نقش موثری در پیشرفت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران دارد.
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: ۳۳ شرکت دانش بنیان و ۱۷ شرکت فناور و خلاق در حوزه های سلامت، ارتباطات و حمل ونقل به زائران اربعین خدمت رسانی می کنند.
جهت گیری های پراکنده و غیرمنسجم در طول برنامه و نبود نگاه کل نگر به حوزه فناوری و نوآوری در کشور و مشخص نبودن اولویت های فناورانه از مهمترین آسیب های لایحه برنامه هفتم توسعه در این حوزه است.
معاون علمی رئیس جمهور، سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه علم و فناوری را به مشارکت در ایجاد «شهر سلام» در راستای توسعه فناوری‌ و نوآوری در بستر الگوهای زیست اسلامی در قم دعوت کرد.
ستاد فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با حمایت از ایده‌ها و خلاقیت‌ها؛ به توسعه صنایع دستی کمک می‌کند.
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: ۶۳ شرکت دانش بنیان محصولات خود را در رویداد تبادل فناوری در صنعت غذایی به نمایش گذاشته اند.
معاونت علمی با آژانس ملی تحقیقات و نوآوری اندونزی در راستای توسعه همکاری های بین دو کشور در حوزه علمی، فناوری و نوآوری توافقنامه ای امضا کرد.
مشاور معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم از برگزاری رویداد جامع تانا در تهران در مهر ماه سال جاری خبر داد.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اقدام به ایجاد ستاد جدید «توسعه اقتصاد دانش‌بنیان غذا و کشاورزی» با هدف حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیانی در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی و تحقق برنامه‌های آتی دولت کرده است. این ستاد به شکل تخصصی قرار است زیست‌بوم نوآوری، فناوری و توسعه بازار اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه غذا و کشاورزی را در کشور توسعه دهد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از تدوین و طراحی زنجیره ایده تا فروش محصولات حوزه سلامت متشکل از بخش های آموزش، نوآوری، تحقیق و توسعه، غذا و دارو و بازاریابی و فروش خبر داد.
«نخستین رویداد ملی توسعه فناوری و نوآوری امید استان هرمزگان» با هدف حمایت و افزایش سرمایه‌گذاری‌ها برای توسعه کسب‌وکارهای حوزه کشاورزی و میگو ۳ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی، با هدف حمایت موثر از کسب و کارهای نوپا در حوزه صوت و تصویر فراگیر، مرکز خدمات رشد و توسعه زیست‌بوم رسانه‌های ایران را در ایستگاه نوآوری شریف بازطراحی کرده است.
دکتر حمیدرضا شاهوردی گفت: حوزه مس به‌عنوان حوزه‌ای بی‌رقیب در ایجاد توسعه کشور اگر با تکنولوژی و نوآوری همراه شود می‌تواند به نقطه اتکاپذیر و مکفی در شکوفایی اقتصادی تبدیل شود و با برگزاری این گردهمایی فرصت مطلوبی برای تحقق این هدف فراهم شده است.
در احکامی جداگانه علیرضا زراسفندی به عنوان مدیرکل پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم و امید رضایی‌فر به عنوان مدیرکل سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و توسعه فناوری منصوب شدند.
معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی با اشاره به توسعه زیست بوم نوآوری در کشور، نحوه حمایت از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه شبیه ساز آموزش پزشکی را تشریح کرد.
دبیر شورای عالی اتقلاب فرهنگی با اشار ه به تصویب سند ملی توسعه علوم و فناوری نانو گفت:رتبه پنجم در ثبت استانداردهای نانو نشان از تکمیل زنجیره علم، پژوهش، نوآوری و کسب و کار در حوزه نانو است.
نمایشگاه تخصصی توسعه دانش فنی بومی و انتقال فناوری در ساخت و احیای کاتالیست های شیمیایی امروز برگزار شد.
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از گام‌های جدی برای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه بازار شرکت‌های این حوزه گفت.
تسهیل‌گری و آشنا کردن نیازهای صنایع بزرگ و شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند این دو قسمت را به هم نزدیک کند و دولت با خرید تضمینی نوآوری می‌تواند به خلاقیت شرکت‌های دانش بنیان کمک کند.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری از آمادگی دولت سیزدهم برای حمایت روزافزون از زیست‌بوم صنایع خلاق در حوزه کودکان به منظور توسعه این شاخه از حوزه نوآوری در کشور خبر داد.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری از آمادگی دولت سیزدهم برای حمایت روزافزون از زیست‌بوم صنایع خلاق در حوزه کودکان به منظور توسعه این شاخه از حوزه نوآوری در کشور خبر داد.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری از آمادگی دولت سیزدهم برای حمایت روزافزون از زیست‌بوم صنایع خلاق در حوزه کودکان به منظور توسعه این شاخه از حوزه نوآوری در کشور خبر داد.
اعضای کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام در دو حوزه سایبری، فضای مجازی و همچنین نوآوری علمی و فناوری به بحث و تبادل نظر پرداختند.
آموزش سرقت با تیر وکمان فقط ۵۰۰ هزار تومان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ